A hallgatói sikerességet befolyásoló tényezők online tanulási környezetben

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Jelen kutatás a kitartás, az önszabályozó tanulási készség, a halogatás, a motiváció és az oktatói interakció hatásainak vizsgálatával foglalkozik a hallgatói sikerességre vonatkozóan online tanulási környezetben. Ezek a tényezők kimutathatóan fontos szerepet játszanak az online tanulási környezetben. A kutatás célja annak vizsgálata, hogy mivel tehető sikeresebbé az online kurzusok hallgatóinak tanulási folyamata, vannak-e olyan készségek, amelyek fejlesztésével könnyebbé tehető a hallgatók online tudáselsajátítása, és vannak-e olyan eszközök az oktatók kezében, amellyel hallgatóikat sikeresebbé tehetik.

Leírás
Kulcsszavak
önszabályozó tanulási készség, online kurzusok, tanulmányi halogatás, kitartás, online tanulási környezet, hallgatók sikeressége
Forrás