Hatás, vagy hatékonyság?

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

E dolgozat megírásával célul tűztem ki magam elé, hogy mint intézményvezető-helyettes kutatni és keresni fogom azt a pedagógus viszonyt, ami pozitív hatással van a felnövekvő társadalom tagjaira, amelynek nem csak hatása, de pozitív hatékonysága is van a nevelő-oktató munka során. Célom, hogy kiemelt értékként tudjam, kezeli ezt a mintát, és példaként tudjam állítani kollegáim számára. Legyen számukra kecsegtető az idea, de ne legyen kényszer, érezzenek egy belső késztetést az azzal való azonosulásra.Úgy gondolom, hogy az iskola, mint szervezet által nyújtott és képviselt stílus, az abból adódó szervezeti szintek mikéntje, a személyes kapcsolatok és viszonyok jelleme meghatározó a pedagógus személyiségjegyek dominálásában és a pedagógus -gyermek interakcióban. Amit a vezetőség és az intézmény szervezeti légköre biztosít a tanító nénik számára, azon érzelmi oldal által közvetítenek tudást, adnak át értékeket és normákat pedagógusaink a jövőnemzedék számára.

Leírás
Kulcsszavak
személyiségtípusok, pedagógus személyisége, közoktatás
Forrás