Segíts, hogy tanulhassak, segíts, hogy taníthassak

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Általános problémaként jelenik meg az iskolákban a tanulási vagy magatartási problémával küzdő gyerekek számának emelkedése. A tanárok megpróbálnak helytállni, de nincsen általános segítség számukra. Pedagógusonként változó, hogy hogyan élik ezt meg, hogyan találnak és igényelnek megoldást erre a problémára. A tanároknak segítségre van szükségük ahhoz, hogy érdemben tudjanak foglalkozni az osztályokban, megnövekedett arányban jelenlévő egyéni bánásmódot igénylő gyerekek tanításában. Kísérletet tettünk arra, hogy összegyűjtsük a vizsgálatban résztvevő tanárok probléma-leltárát és megoldási javaslataikat. Megpróbáltuk végiggondolni a tanárok segítségével azt, hogy mi segíthetné a gyerekeket-szülőt-tanárt abban, hogy az osztálytermi munka és a fejlesztésre szoruló gyerekek mindennapjai és jövője zökkenőmentesebb legyen. A téma elemzésének hasznossága az, hogy rávilágít arra, hogy mind a szülőnek, mind a gyereknek, mind a pedagógusnak segítségre és információkra van szüksége a siker érdekében.

Leírás
Kulcsszavak
különleges figyelmet igénylő gyerekek, fejlesztés, pedagógusok
Forrás