Adott intézményben a nappali tagozatos tanulók iskolai teljesítményét befolyásoló tényezők, tanulási motivációik vizsgálata
Absztrakt
A dolgozatban arra keresem a választ, hogy az iskolánkban dolgozó pedagógusok, szakoktatók motiváltsága milyen hatással van a tanulók teljesítményére, és milyen egyéb tényezők befolyásolják a gyerekek iskolai teljesítményét. Milyen hatása van a tanítási órán kívüli tevékenységeknek, szabadidős- és kulturális programoknak a tanulók szociális kapcsolataira és tanulási teljesítményükre. A tanárok milyen mértékben vállalnak szerepet az iskola életében a tanításon kívül, és ennek van-e hatása a hátrányos helyzetű tanulók teljesítményére. A dolgozat kérdőíves felmérést és ezen alapuló helyzetelemzést dolgoz fel.
Leírás
Kulcsszavak
motiváció, hátrányos helyzet, szabadidő, iskolai teljesítmény