Vevői kapcsolatok fejlesztési lehetőségei a Bellis Egészségtár Kft.-nél

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Diplomadolgozatomban a Bellis Egészségtár Kft. vevői kapcsolatát vizsgálom, a kutatásomban a vevői elégedettség eredményeit szeretném elemezni, ezáltal a vállalatfejlesztési lehetőségeket fogom bemutatni. Szeretném megvizsgálni, mennyire elégedettek a partnereink a szolgáltatásaink minőségével, a szállításunk színvonalával, a rendelések kiszolgálásával. Dolgozatom első részében a téma elméleti hátterét dolgozom fel. Először a vevői elégedettség kialakulásának történetét írom le, majd a vevői érték és a vevőmenedzsment fogalmain keresztül mutatom be a vállalkozás legfontosabb tevékenységeit, a sikeres célok elérése érdekében. Majd a következő fejezetben, a kérdőíves megkérdezésem alapján, kidolgozom az eredményeimet, a vállalat partnereinek válaszai alapján. A kutatásom, választ ad az előbbiekben felállított hipotéziseimre, amelyek tényét, ábrákkal, kimutatásokkal fogok alátámasztani. Végezetül a kapott eredményeim alapján következtetéseket és javaslatokat vonok le, az eredményeket elemezve szeretnék fejlesztési lehetőségeket ajánlani, azért hogy a vállalat hatékonyabban tudjon működni, és még több elégedett partnerrel kapcsolatot tudjon teremteni. Ezzel segítve a vállalkozás jövőbeni terveinek elérését.

Leírás
Kulcsszavak
gyógyszer-nagykereskedés, vevői elégedettség, vevőkapcsolat
Forrás