A tanórai tervezés folyamatának vizsgálata az angol szakos tanárjelöltek körében
Absztrakt
Jelen szakdolgozat az angol szakos tanárjelöltek tervező munkáját kívánja megvizsgálni. A tervezés folyamata az egyik legfontosabb a pedagógus munka során, ugyanakkor kétségtelenül az egyik legnehezebb folyamat is. Számos buktatója lehet egy tanórának, melyekre a gondos és alapos tervezéssel fel lehet készülni. Szakdolgozatomban kvantitatív és kvalitatív módszereket felhasználva igyekszem választ keresni arra a kérdésre, mennyire felkészültek a hallgatók a tanórai tervezésre az osztályterembe lépés előtt; ugyanakkor azt is elemzem, hogyan változik meg a tanárjelöltek hozzáállása a tervezéshez, illetve, hogy eredményesebben terveznek-e tanórákat a tanítási gyakorlatuk végére.
Leírás
Kulcsszavak
tanárjelöltek, tervezés, vezetőtanári munka