A lokális integráció attitűdformáló hatása alsó tagozatos gyerekekre fogyatékossággal élő társaikkal szemben

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A gyógypedagógia egyik fontos kérdése vajon mennyire sikeres az integráció. A korábbi hazai kutatásokban is alkalmazott CATCH kérdőív segítségével próbálunk arra választ keresni, hogy mennyire elfogadó a diák társadalom fogyatékossággal élő társaikkal szemben. A kutatás során két kisvárosi általános iskolában vettük fel a kérdőíveket. Az egyikben lokális integráció működik, eltérő tantervű osztályokkal, a másik hagyományos tantervű osztályokból áll. Ennek a két iskolának az eredményeit vetjük ebbe, hogy lássuk, van e számottevő különbség.

Leírás
Kulcsszavak
integráció, attitüd, fogyatékosság
Forrás