Az óvodapedagógus szerepe a sajátos nevelési igény felismerésében

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A szakdolgozat az óvodapedagógus szerepét vizsgálja a sajátos nevelési igényű gyermekek felismerésében. A dolgozatban bemutatásra kerül a sajátos nevelési igény fogalma, törvényi hátterei, szabályozói, majd a sajátos nevelési igényű gyermekek csoportjairól és jellemzőiről lehet olvasni, melyben rálátásunk nyílik arra, hogy mennyi akadályozó tényezővel kell megküzdeniük nap, mint nap az eltérő fejlődésű gyermekeknek. A dolgozat mindezen felül rámutat arra is, hogy mennyire fontos a korai felismerés és fejlesztés, továbbá hangsúlyozza a nevelési protokollt, illetve a játék szerepét a sajátos nevelési igényű gyermekek fejlesztésében.

Leírás
Kulcsszavak
sajátos nevelési igény, óvodapedagógus, SNI, óvoda
Forrás