A differenciált fejlesztés lehetőségei, eszközei, módszerei és alkalmazhatóságuk

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Az óvodáskorú gyermekek differenciált fejlesztése. A roma gyerekek bekerülése az óvodába és differenciált fejlesztésük annak érdekében, hogy zökkenőmenetesen küzdjék le az iskolakezdés nehézségeit. Az általam bemutatott beszédfejlesztéssel látható, miként éri el egy roma gyerek az iskolaérettséget e területen. Bemutatom továbbá azokat az eszközöket, módszereket melyek segítségével ezt elértem. A roma gyerekek társadalmi integrációja. Átmenet a családból az óvodába. A településünk óvodájának bemutatása a csoportok etnikai összetételére rávilágítva.

Leírás
Kulcsszavak
differenciálás, óvoda, beszédmegértés, roma gyermekek, iskolaérettség
Forrás