Az alternatív oktatás összehasonlítása a közoktatással a kreativitás, teljesítménymotiváció és a beállítódás szerint

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Dolgozatom a Montessori és a Waldorf iskolákat vizsgálja a közoktatással szemben. Számos szakember szerint a közoktatási rendszerünk nincsen jó hatással a kreativitásra, sem a motivációra. Továbbá az intelligencia és az akadémiai teljesítmény fontosságára helyezik a hangsúlyt, míg a Montessori és a Waldorf iskolák a gyermek szabad önkifejezésének filozófiája jellemzi. Kutatásomban a volt Waldorfos, Montessoris, illetve közoktatásban részesülő felnőtteknek mértem össze a kreativitását, teljesítménymotivációját és a beállítódását (mindset).

Leírás
Kulcsszavak
oktatás, alternatív, kreativitás, teljesítménymotiváció, mindset, montessori, waldorf
Forrás