Detailed analysis of the Szolnok Television reception opportunities and the habits of TV shows viewing

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar
Absztrakt
Leírás
The treatise deals with the the views and preferences after the changes of Szolnok Television reception opportunities. With the using of the survey’s results, it publish general result about the technical options of the Szolnok Television’s reception and about preferences and views of the visible programs by comparing the hungarian large commercial channels’ datas. Based on its own calculation methodology prepare a ranking of the discretion for the test channels and makestatements the Szolnok Television connected further development opportunities. 
A munka a Szolnok Televízió vételi lehetőségeinek változását követően a nézettségének és a tetszésének vizsgálatával foglalkozik. A kérdőíves felmérés eredményeit felhasználva általános eredményeket közöl a Szolnok Televízió vételének technikai lehetőségeiről, valamint a látható műsorok nézettségéről és tetszéséről, a magyarországi nagy kereskedelmi csatornák adataival összevetve. Saját számítási metodika alapján rangsort készít a vizsgált csatornák esetében atetszésről, és megállapításokat tesz a Szolnoki Televízió további fejlődési lehetőségeivel kapcsolatban.
Kulcsszavak
Marketing, Marketing Research, Survey, Views, Preference, marketing, marketingkutatás, kérdőíves megkérdezés, nézettség, tetszés
Forrás
Gyűjtemények