Játékprogram fejlesztése android rendszerekre

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatomban egy kétdimenziós játékprogram elkészítésére vállalkoztam a Unity Engine segítségével, Android operációs rendszert használó mobileszközökre. A szakdolgozati munka legelső felében, a választott téma és annak az aktualitásának a rövid indoklásával foglalkoztam. Ezt követően a mobiltelefonokra történő játékfejlesztést, a játékfejlesztés során különösképpen lényeges erőforrás optimalizációt, a játékprogramhoz elképzelt grafikai stílus bemutatását és megvalósításának lehetőségeit, majd végül a játékmotor általam alapvetőnek vélt elemeit ismertettem. A szakdolgozati munka második felében került megvalósításra magának a játékprogramnak a tényleges implementációja. Ebben a részben elsődlegesen az egyes játékelemekhez szükséges osztályok, szkriptek megírását, majd azoknak a részletes bemutatását tűztem ki célul. Végezetül, a befejezésben összefoglaltam a szakdolgozati munka során elvégzett főbb pontokat, az implementáció során felmerült nehézségeket és javítási lehetőségeket.

Leírás
Kulcsszavak
játékfejlesztés, Unity Engine, Android, C#
Forrás