Az Aknakereső rejtvény megoldásai

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatom az Aknakereső játék különböző megoldásainak megvalósításaival foglalkozik. A megoldások megközelítésének első része egy gépi tanulást alkalmaz, a második része pedig a játékot egy kényszer-kielégítési problémaként ábrázolja. A szakdolgozat elején bemutatom a játék történetét, felépítését és különböző variációit. Ezt követően azoknak a metódusoknak az általános bemutatására kerül sor, amelyek a játék önálló megoldását teszik lehetővé. Mindezek után, ezek implementációját tárgyalom az Aknakereső játékra. Az implementációk ismertetését követően, a megoldókat felépítő programok dokumentációja következik. Végezetül a programok teljesítményének elemzése és az azokból levont konklúziókkal záródik a szakdolgozat.

Leírás
Kulcsszavak
Aknakereső, Python, Q-tanulás, Kényszer-kielégítés
Forrás