A bankok marketing tevékenysége és az OTP Bank Nyrt. online ügyintézésre szolgáló lehetőségei

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A bankmarketing és szolgáltatásmarketing legfontosabb jellemzőiről szól. Emellett a szolgáltatások általánosságban való elemzéséről a HIPI elv alapján. A marketingmix elemeinek részletes bemutatásáról a bankokat alapul véve. Az online ügyintézéshez köthető homebankig fogalmáról. A napjainkban egyre ismertebb OTP Bank által nyújtott online ügyintézésre szolgáló internetbankról. Továbbá az elmúlt egy évben ismertté vált Smartbank mobilapplikációról és annak szolgáltatásairól. Dolgozatomban olvasható egy banki dolgozóval és egy ügyféllel készített interjú, mely során kérdésekre válaszoltak nekem az online ügyintézés témájában.

Leírás
Kulcsszavak
Bankmarketing, Szolgáltatásmarketing, Homebanking
Forrás