Jóllét az iskolában: Összefüggések a tanár-diák és a szubjektív-munkahelyi jóllét között

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A jóllét fogalma a legtöbb oktatási intézményben még nem ismert. Kutatásomban arra kerestem a választ, hogy vajon a tanárok jólléte hatással van-e azon diákok jóllétére, akiket tanítanak, valamint, hogy van-e összefüggés egy tanár szubjektív és munkahelyi jólléte között. Azért gondoltam hasznosnak ezen témák kutatását, mert a hazai szakirodalom még kevés szót szól erről és mindenképpen fontos lenne, hogy az oktatási intézmények, jelen esetben az iskolák több információhoz jussanak a pozitív pszichológiát tekintve. Ezzel segíthetik az iskolában dolgozó tanárok és az ott tanuló diákok jóllét érzésének növekedését.

Leírás
Kulcsszavak
jóllét, pozitív pszichológia, pozitív pedagógia
Forrás