Pozitív érzelmi kapcsolatok a végzős diákok körében

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Kutatásom témája a különböző iskolatípusok végzős osztályainak kreatív klímája, osztálylégköre és az osztályokban tanuló diákok jólléte, teljesítménye és nem utolsó sorban társas kapcsolatai a kortársakkal és a pedagógusokkal. Összességében úgy gondolom, hogy a pozitív pszichológia hatással lehet az iskolákban tanuló diákokra is. Fontos lehetőség lenne, hogy minél előbb kialakuljon a pozitív légkör és a kreatív klíma is, hiszen ezzel az iskolákban dolgozó pedagógusok munkáját is meg lehetne könnyíteni. Ezen két tényező a jólléttel együtt növeli a diákok empatikus képességeit, optimizmusát és együttműködő képességét is.

Leírás
Kulcsszavak
pozitív pszichológia, osztálylégkör, kreatív klíma
Forrás