Az óvodapedagógushoz való kötődés vizsgálata - különös tekintettel az elkerülő kötődés jellegzetességeire

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Jelen dolgozat egy 2019-ben elkezdett, kapcsolatdiagnosztikai mérőeszköz kialakításának második fázisát mutatja be. A munka középpontjában az óvodapedagógus és a gyermek között kialakuló elkerülő kötődési struktúra felismerésének és diagnosztikájának lehetőségei állnak. A munkafolyamat során egy saját kialakítású, szimbolikus reprezentáción alapuló mérőeszköz alkalmazhatóságának vizsgálatára fókuszáltunk és az óvodai közegben megjelenő elkerülő kötődés jelenségének spektrumszemléletét igyekeztünk bevezetni.

Leírás
Kulcsszavak
elkerülő kötődés, többszörös kötődés, szimbolikus reprezentációk, óvodáskor, mérőeszköz
Forrás