Arany-balladák a digitális tanteremben

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatom témája az Arany-balladák online térben való tanítása. Általános iskola felső tagozat hatodik osztályában vizsgáltam meg a tankönyvi és munkafüzeti feldolgozást, majd ezekre építve és ezt kiegészítve alkottam olyan feladatokat, amelyek a digitális oktatás keretein belül is megvalósíthatóak. A feladatok elkészítésénél figyelembe vettem a különböző kompetenciák, képességek és készségek fejlesztését, valamint a jelenleg hatályban lévő Nemzeti Alaptanterv célkitűzéseihez is igazodtam. Arany balladái közül a Mátyás anyja és A walesi bárdok került vizsgálatom középpontjába. A digitális átállás elméleti kereteit figyelembe véve, próbáltam minél több platformot bemutatni, ahol az általam kidolgozott feladatok elvégezhetőek. Felvetettem azt a kérdéskört is, hogy mennyiben használ vagy éppen árt a digitális túlsúly az Arany-balladák feldolgozásának.

Leírás
Kulcsszavak
Arany János, digitális oktatás, balladák
Forrás