2D platformjáték fejlesztése Unity-ben

Dátum
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

Szakdolgozatom célja a Unity játékmotorban rejlő lehetőségek bemutatása, egy általam készített kétdimenziós platformerjáték segítségével. Dolgozatomat a játékmotorok születésüktől kezdődően napjainkig történő fejlődésének fontosabb mérföldköveinek bemutatásával kezdem. Itt eljutunk az árkád játékgépek korától a Unity-ig. Ezt követi a Unity játékmotor, és a fejlesztés során használt eszközök rövid ismertetése. Majd a Unity Editor bemutatása után kitérek a leggyakrabban használt komponensekre. Végül a játék bemutatása során végigvezetem az olvasót az egyes jeleneteken, a különböző funkciók és mechanizmusok magyarázatának kíséretében. A dolgozat képet ad arról, hogy miért születtek meg a játékmotorok, és miért is olyan könnyű velük dolgozni.

Leírás
Kulcsszavak
unity, 2D, fejlesztés, játék, játékmotor
Forrás