Incidens menedzsment alkalmazás bejelentő és önkiszolgáló Web felületének kialakítása

Dátum
2009-03-06T07:37:34Z
Folyóirat címe
Folyóirat ISSN
Kötet címe (évfolyam száma)
Kiadó
Absztrakt

A dolgozatom első részében az ITIL-t egyes részeit mutatom be, majd azt, hogy az NI-nál mindez, hogyan működik. Ezután a Lotus Notes alkalmazást ismertetem, mert ebben a szoftver környezetben kell működnie az általam készített Web felületnek. A következő fejezetben a Lotus NOtes Designer fejlesztői környezet működését szemléltetem. Ezt követően rátérek a Service Desk adatbázis kezelő rendszer bemutatására. A legutolsó fejezetben prezentálom az álltalam készített űrlap felépítését, és működésének elvét. Bemutatom az általam kialakított Web felület újdonságait, fejlesztésit és kialakításának előnyeit. Legvégül az űrlapomba beépített keresési funkció müködését, jelentőségét szemléltetem.

Leírás
Kulcsszavak
informatika, ITIL, Lotus Notes Designer, Service Desk adatbázis, Web fejlesztés
Forrás