Hallgatói dolgozatok (Marketing és Kereskedelem)
Állandó link (URI) ehhez a gyűjteményhez
Böngészés
Hallgatói dolgozatok (Marketing és Kereskedelem) Szerző szerinti böngészés "Ádám, Anett"
Megjelenítve 1 - 1 (Összesen 1)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető Vásárlásösztönzés az FMCG piaconÁdám, Anett; Soós, Mihály; DE--Gazdaságtudományi KarSzakdolgozatomban a vásárlásösztönzés hatékonyságát vizsgálom elsősorban az FMCG, azaz a napi fogyasztási cikkek piacán. Szekunder kutatásom során feltártam a marketingkommunikáció alapvető fogalmi meghatározásait, majd példákon keresztül szemléltetve bemutattam a vásárlásösztönzés egyes aspektusait. Primer kutatásom során a vásárlásösztönző eszközök hatékonyságát vizsgáltam kérdőíves megkérdezés segítségével. Megvizsgáltam, hogy honnan szerzik a fogyasztók az információkat az aktuális ösztönző eszközökről és, hogy honnan szeretnének a jövőben tájékozódni róluk. Hipotéziseim során a nemek viszonyát vizsgáltam az új termékekkel kapcsolatban promóciók hatására, valamint a fogyasztók impulzus vásárlásokra való fogékonyságát tártam fel.