Szerző szerinti böngészés "Balogh-Kardos, Valentina"
Megjelenítve 1 - 20 (Összesen 25)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető A marketingkommunikációs eszközök szerepe a vendéglátásban a Felix Kitchen & Bar példáján keresztülMádi, Fanni; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarAz éttermeknek meg kell szólítaniuk a célközönségüket, és meg kell mutatniuk, mi teszi őket egyedülállóvá és vonzóvá a versenytársaikhoz képest. A Felix Kitchen and Bar tökéletes példa arra, hogy bemutassa, hogyan lehet hatékonyan kommunikálni egy étterem által kínált gasztro élményt. Szakdolgozatom elméleti részében a felhasznált szakirodalmak segítségével mutatom be a marketing kialakulásának történetét, feladatát és részletesen a McCarthy-féle marketing-mix elemeit, majd ezen belül a marketingkommunikációs eszközöket, melyek fő támaszként kísérnek végig kutatásom során. Megvizsgálom a fogyasztói magatartás és kultúra alapjait, rejtelmeit. A fogyasztók döntéseit számos tényező befolyásolja, és fontos megérteni, hogy milyen tényezők vezetnek el egy adott vendéglátóhely kiválasztásához. Ezekre az információkra alapozva szemügyre veszem a magyarországi vendéglátás aktuális helyzetét és a hazánkra vonatkozó legfrissebb gasztronómiai trendeket. Végezetül a feltett kutatási kérdéseimre keresem a választ és levonom következtetéseimet, javaslataimat.Tétel Korlátozottan hozzáférhető A Nagyerdei Étterem forgalmának növelése marketing ötletek segítségévelMolnár, Bence; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarA záródolgozatomban a Nagyerdei Étterem bevételének növelése érdekében marketing ötleteket javasoltam. A dolgozat témáját helyzetemzéssel kezdtem. Ez azért volt fontos, hogy meg tudjam határozni az ideális tevékenységeket. A helyzetelemzés után meghatároztam a célcsoportokat. Egyik ilyen marketingtevékenység a Facebook hirdetések kihasználása a 25-45 éves korsztályra. A másik a rádió által adott lehetőségek kihasználás. Az elvégzett elemzések alapján javaslatokat tettem az étterem felé.Tétel Korlátozottan hozzáférhető A socia media fontossága egy vállalkozás fellendítéséhezLator, Bernadett; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarZáródolgozatom témája a social média platformok szerepe egy vállalkozás fellendítéséhez, ezen belül is a Facebook alkalmazásának a bemutatása és használata ahhoz, hogy előnyt kovácsoljunk a létezéséből és növelhessük a vállalkozás hatékonyságát is ennek segítségével. Gyakorlati időm végéhez közeledve, úgy érzem, hogy maximálisan választ kaptam a bevezetőben felmerülő kérdésekre. Örömmel foglalkoztam a témával, mert számomra ezek nagyon érdekesek. Rengeteg új információval gazdagodtam és nagyon élveztem a munkát. Mivel nagyon sok helyről gyűjtöttem az információkat és az egész téma rengeteg dolgot foglal magába, ezért bonyolult volt és akadt nehéz pillanatok is, de örömmel vettem az akadályt és a lehető legjobbat hoztam ki belőle. Továbbra is foglalkozni szeretnék a témával, mivel a jövőben, ebben a szakirányban szeretnék elhelyezkedni, és segíteni vállalkozásoknak a marketing által előnyökhöz juttatni, amiket máshol nem szerezhetnek meg. Úgy vélem sokat tanultam ez alatt a néhány hét alatt, többek között a vásárlókról, hogy nem minden vevő egyforma. A munkahelyi légkör számomra mindig barátságos volt, minden kihívást jól álltam, és a tanultakat felhasználva építgettem ki a Tüzép közösségi média szerepét. Úgy gondolom fel tudtam használni az eddig tanultakat, ennek köszönhetően sok kapcsolatra tettem szert, amik manapság rettentően fontosak. Úgy vélem az a tudás, amit az idő alatt átadtam a cég többi munkatársának hasznos lesz a további fejlődés érdekében, tettem néhány javaslatot is ami szintén a marketing tevékenységhez kapcsolódik: Az egyik ilyen a direkt marketing kiépítése, szerintem az akciók rengeteg új potenciális vásárlót becsábíthatnak az üzletbe. Szórólapok kihordásával olyan vásárlói közeget is találhatunk, akik eddig talán még nem is tudtak a cég működéséről. Záródolgozatomban sikerült bemutatnom még az új ötleteimet, amiket szeretnék a vállalkozás javulására alkalmazni, végezetül pedig hagytam egy tanácsot. Ez a javaslat az idő hiánya miatt még nem valósult meg, de reményeim szerint a közeljövőbe kivitelezhető lehetne ez a folyamat, ami nagy sikert hozhatna cég életében és egy új szintre lehetne emelni a vállalkozást.Tétel Korlátozottan hozzáférhető A sportmárka termékek sportolók általi reklámozásának hatásai a vásárlói döntéshozatalraMolnár, Anna Diána; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarHa sportszerető emberek vagyunk, nap mint nap találkozhatunk olyan hírekkel, hogy egy márka szponzori megállapodást kötött egy sportolóval vagy egy sportklubbal. A sportoló vagy klub pénzbeli támogatást kap a szponzor vállalattól, cserébe hirdeti a termékeit offline és online platformokon. Ezekben az együttműküdésekben nagyon sok pénz forog kockán egy vállalatnak, így hát megvizsgáltam, milyen hatással van az emberek véleményére és döntéshozására az, amikor egy vállalat egy hivatásos sportolóval reklámozza a termékeit.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Az általános beszerzés bemutatása a Debreceni Egyetem Kancelláriáján keresztülBulyáki, Máté Imre; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarZáródolgozatom fő témájaként az általános beszerzés bemutatását választottam, ugyanis szakmai gyakorlatomat a Debreceni Egyetem Kancelláriáján töltöttem az Általános Beszerzési Osztályon. Az általános beszerzés napjainkban egy nélkülözhetetlen folyamat a vállalatok életében, mely biztosítja a cégek versenyképességét, valamint fenntarthatóságát. Mint ahogy minden nagyvállalatnál, a Debreceni Egyetemnél sincs ez másként. Dolgozatomban szeretnék betekintést nyújtani eme komplex folyamat részleteibe, valamint, hogy hogyan is zajlik le ezen bonyolult procedúra a Kancellárián.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Az online értékesítés kialakulása, fejlődésePálóczi, Henriett; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarA dolgozatban kifejtem az online kereskedelem kialakulását. Bemutatja hogy melyek azok a tényezők amelyek amelyek befolyásolják az e-kereskedelmet. Részletes leírásra kerül benn az online értékesítés előnyei, hátrányai, a marketing fontossága az értékesítésben, és más egyéb kapcsolódó témák. A fejezetekben bemutatásra kerül az adott téma, tényező és, hogy azok milyen hatással vannak az online kereskedelemre. A dolgozatban említésre kerül az online értékesítés kialakulása, fejlődése, hatásai és azok a tényezők amelyek az e-kereskedelemre vannak hatással.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Az OTP Bank marketingtevékenységeKondor, Debóra; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarDolgozatomban az OTP Bank marketingtevékenységét szeretném szemléltetni. Bemutatom, hogy egy ilyen nagy vállalat, milyen marketing- és kommunikációs eszközöket használ a nagy hírnév fenntartásához. Ismertetem, hogyan tart lépést a korszerű reklámokkal az online marketing formájában. Továbbá kitérek a legkedvezőbb hitelfélére a felsőoktatási hallgatók körében. Valamint bemutatom magát a bankot, ezen felül a különböző banki szolgáltatásokat és azok népszerűségét az ügyfelek körében.Tétel Korlátozottan hozzáférhető A belföldi és nemzetközi áruszállítás elemzése, jelentőségeVolosinovszki, Martin; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarManapság nagyon jelentős, nélkülözhetetlen a különböző szállítási módszerek használata. Gondoljunk bele, szinte bárhonnan tudunk bármit vásárolni az interneten, ami házhoz is jön, tehát nekünk szinte semmi dolgunk, és ez pedig a szállítmányozásnak, illetve annak megfelelő szervezésének köszönhető. Néhány országnak pedig szinte a megélhetést jelenti ez az iparág, ugyanis vannak olyan nemzetek, amelyeknek az áruszállítás a legfőbb pénzforrás, abból élnek, hogy más államoknak termelnek bizonyos cikkeket. Majdhogy minden cégnél megtalálható a szállítmányozás valamilyen formában, legyen az bármelyik országban. Véleményem szerint a szállítmányozás iparága egy nagyon sokoldalú és érdekes terület, sok oldalról meg lehet közelíteni, ezért választottam ezt a záródolgozatom témájaként. Az alábbiakban be szeretném mutatni és meg szeretném ismertetni a belföldi és nemzetközi szállítmányozást, annak elemzését, gazdaságát, szabályozásait, a jelenleg zajló háború hatását az iparágra, illetve az L&L Trans Kft-t.Tétel Korlátozottan hozzáférhető ELLÁTÁSI LÁNC MENEDZSMENT AZ ÉSZAK-ALFÖLD N.S. ENERGY KFT. PÉLDÁJÁN KERESZTÜLNagy, Dávid Zoltán; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarA vizsgált téma alapvető az értékesítési folyamatok működése során. Az ellátási lánc menedzsmentje az áruk és szolgáltatások áramlásának felügyelete a nyersanyagoktól a végtermékekig. Ez magában foglalja az összes olyan folyamatot, amely a termékeknek az ügyfelekhez való eljuttatásához kapcsolódik. Dolgozatomban vizsgálom a Hell energiaital ellátási lánc felépítését és bemutatom az ellátási lánc menedzsmentjét, kiemelten az Észak-Alföld N.S. Energy Kft.-re, mint franchise partner működésére.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Fuvarozás és szállítmányozás folyamatai a Baromfiudvar 2002 Kft.-nélVizsnyai, Réka; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarZáródolgozatomat a Baromfiudvar 2002 Kft.-nél töltött szakmai gyakorlaton szerzett tapasztalataim alapján írtam meg. A cég Debrecenben, a Balmazújvárosi úton, a Nyugati ipari park területén helyezkedik el. Édesapám közel 20 éve dolgozik ott raktárvezetőként, így általa négy éven át nyaranta tudtam a raktárban dolgozni diákmunkán és nagyon megtetszett a cég légköre, a munkatársak hozzáértése, szaktudása. Igaz, akkor még csak a töredékét láttam a cég mindennapjainak, de azért választottam továbbtanulásként a kereskedelem és marketing szakon a logisztika szakirányt, hogy majd a szakmai gyakorlat alatt jobb rálátásom legyen az áruszállításra, és az egyéb logisztikai folyamatokra. A cég előhűtött, fagyasztott, valamint szárazáruk szállítását végzi Kelet-Magyarország területén. Számukra prioritást élveznek a vevők, minden munkatárs a maximális kiszolgálásukra törekszik.Tétel Korlátozottan hozzáférhető A közúti fuvarozás szerepe a mai világbanVarga, László; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarA dolgozatomban kifejtem, hogy miért hasznos a mai világban a közúti fuvarozás.Tétel Korlátozottan hozzáférhető LAKOSSÁGI INGATLAN HITELEZÉSLakics, Dániel; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarTémámnak az ingatlan hitelezést választottam, ezért fontosnak tartom a téma minden lehetséges oldalról való megközelítését. A hitelezés alapjainak bemutatásával az olvasó megtudja milyen bankrendszer található hazánkban, illetve milyen hitel fajtákat kínálnak az ügyfelek részére a pénzintézetek. Manapság nagyon sokféle hitellehetőség áll az ügyfelek rendelkezésére, amik nagyrészét valamilyen módon az állam is támogat. Az új lakás vásárlás vagy építés rengeteg pénzt emésztenek fel, amit a legtöbb fiatal család nem tud azonnal saját forrásból finanszírozni. Ezeknek a családoknak segítenek az államilag támogatott hitelkonstrukciók. Azonban nem szabad elfelejtkezni azokról sem, akik nem tudják, vagy nem akarják kihasználni az államilag támogatott hiteleket. Számukra piaci hitelek állnak rendelkezésre pénzhiányuk kielégítésére. Dolgozatomban leírok minden olyan információt, amelyre szükség lehet egy esetleges hitel felvétele során.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Marketingkommunikáció a Nagyerdei Kultúrpark Állat- és NövénykertjébenNagy, Kata; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarA közösségi oldalak helyes használata. Milyen lépésekkel lehet a célközönséget megfogni. Egyes taktikák bevetése. Internetes platformok összehasonlítása a versenytársakéval. Általános és marketingkommunikáció fogalma és folyamata. A 4P, 4C és 7P modell elemei.Tétel Korlátozottan hozzáférhető A marso kft. marketingtevékenységeTudlik, Enikő; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarA szakmai gyakorlatomat a MARSO Holding Vagyonkezelő Korlátolt Felelősségű Társaságnál töltöttem, mint marketing gyakornok. Első sorban megismerkedtem a céggel, a cégnek a működésével és természetesen a cégnek a marketing osztályával. Záró dolgozatomban szeretném ismertetni a MARSO-nál töltött időmet és az ott szerzett tapasztalataimat, mivel aktívan részt vettem a cég marketingtevékenységeiben. A tizennégyhetes szakmai gyakorlatom alatt, sikerült a tanulmányaim alatt szerzett elméleti tudást gyakorlatban is alkalmazni. A záró dolgozatom témájának a cég marketing tevékenységét választottam, mert bár ismerjük a mondást, hogy „Jó bornak nem kell cégér”, mégis azt gondolom, hogy a mai világban sikeres marketing tevékenységgel növelni lehet az adott cég forgalmát. A 21. században elengedhetetlen, hogy egy cég ne rendelkezzen weboldallal, social média platformokkal és reklámhirdetésekkel, hiszen rengetegen vannak a piacon, így egyre nehezebb az ügyfelek elérése. Ahhoz, hogy a cég fenn tudja tartani érdekeltségét és bővíteni tudja ügyfélkörét, valamint versenyképes tudjon maradni versenytársaival szemben fontos, hogy nagy hangsúlyt fektessen a marketing tevékenységére.Tétel Korlátozottan hozzáférhető AZ OLÁH GUMISZERVIZ KFT. KÖRNYEZETIRÁNYÍTÁSI RENDSZERÉNEK BEVEZETÉSESzabó, Helga; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarA dolgozatom az Oláh Gumiszerviz Kft. környezetirányítási rendszer bevezetéséről szól. Az ISO 14001 melett írok az ISO 9001-ről is. A dolgozatban az ISO 14001 főbb szakaszait keresem. Mit kell tennie a vállalkozásnak, hogy sikerüljön megszerezni a tanusítványt? Erre a kérdésre keresem a választ.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Az Oláh Gumiszerviz Kft. környezetirányítási rendszerének bevezetéseSzabó, Helga; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarA dolgozat az Oláh Gumiszerviz Kft. környezetirányítási rendszer bevezetéséről szól. Az ISO 14001 melett írok az ISO 9001-ről is. A dolgozatban az ISO 14001 főbb szakaszait keresem. Mit kell tennie a vállalkozásnak, hogy sikerüljön megszerezni a tanusítványt? Erre a kérdésre keresem a választ.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Online kereskedelemMolnár, Brigitta; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarZáródolgozatomb célja az volt, hogy mint magát, az online kereskedelmet megismerjem, azon különböző részeiről ismeretet szerezzek. Mivel egy hatalmas szakterületről beszélünk, így szó esik az online kereskedelem kialakulásáról, részeiről, típusairól, marketing lehetőségekről. Fontos ezeket ismernünk, hiszen az online vásárlás egyre népszerűbb és elengedhetettlen egy vállalkozás életében, hogy online platformokon is megjelenjen. Záródologzatomban nyilvánvalóvá válik az, hogy az online kereskedelem többről szó, mint webáruházat létrehozni. Rengeteg lehetőséget rejt és egy egész öküszisztéma szükséges ahhoz, hogy ne vesszünk el az online világban. Megismerjük, hogy milyen rendszerek és hirdetési, marketing formák állnak rendelkezésünkre online formában.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Online Kereskedelem bemutatása a Frektan Kft.-nélLakatos, Milán; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarA záródolgozatom az online kereskedelemről fog szólni amit a Frektan Kft. példáján mutatok be. Az elején néhány szót ejtek az online kereskedelem kialakulásáról. Hazánkban bemutatom az online kereskedelem alakulását. Bemutatom egy online webáruház működésést.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Online kommunikációKállai, Éva Nikolett; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarÖsszességében a helyes online kommunikációt taglalja a dolgozat. Szó van még benne a megfelelő szegmentálási folyamatokról. Az elemzések elsősorban SWOT- analízis és versenytárs-analízis segítségével lettek elvégezve. A közösségi média fontossága és óriási fejlődése is szót kap a dolgozatban. A célpiac kiválasztás is külön fejezetet kap. Az elemzések a gyakorlati helyem bemutatása után találhatóak.Tétel Korlátozottan hozzáférhető Az online marketing bemutatása a gyakorlati helyen keresztülSárkány, Petra Ágnes; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi KarNapjainkban a cégek a fogyasztókkal való kapcsolattartásra, elérésére és az érdeklődők és új fogyasztók bevonzására megközelítőleg 3-5 közösségimédia felületen vannak jelen. Ezalatt olyan felületeket értek, mint a Facebook, Instagram, LinkIn, Twitter, Tiktok. A felületeken eltérő eszközökkel kommunikálhatnak a cégek, azonban nagy figyelmet kell fordítani arra, hogy az összes felületen a kommunikációs eszközök hasonlóak legyenek, melyet dolgozatom során részletezni fogok. A tizennégy hétből álló gyakorlati félévemet a Szövetség az Életen át Tartó Tanulásért egyesületnél töltöttem, melyre későbbiekben a SZETT szóval fogok hivatkozni. Az ott eltöltött idő alatt megismerkedhettem a projektmunkák lebonyolításának menetével és hogy miféle gazdasági munkálatokkal jár egy ilyen egyesület működtetése és nem utolsó sorban milyen online marketing eszközök segítségével vonzzák be a projektekre jelentkező embereket. Ez alatt a három és fél hónap alatt egy olyan gyakornoki pozíciót láttam el, melynek köszönhetően rálátásom nyílt arra, hogy egy tanulási központ mivel is foglalkozik és kipróbálhattam magam és a korábban megszerzett tudásomat a cég számos területén. Záródolgozatomban betekintést kívánok nyújtani a SZETT megalakulásának történetébe, a tevékenységeibe és az online térben való jelenélétét is szeretném részletezni. Továbbá a SZETT alprogramját a Nyitokot (Nyitott Tanulási Központ) és annak online kommunikációs csatornáit szeretném bemutatni.