Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Balogh-Kardos, Valentina"

Megjelenítve 1 - 20 (Összesen 27)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Nincs kép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    A digitalizáció bemutatása a Raiffeisen Banknál
    Mecsei, Dóra; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    Napjainkban a technológiai fejlődés üteme komoly kihívás elé állítja a bankokat és az ügyfeleket egyaránt, hiszen elengedhetetlenné vált a digitális megoldásokhoz való alkalmazkodás. Szakdolgozatomban az elektronikus bankolás fejlődését, valamint az emberek hozzáállását vizsgálom ehhez a nagymértékű innovációhoz. Elsőként a digitalizáció fogalmát tisztázom, majd fokozatosan rátérek a Raiffeisen Bank elektronikus szolgáltatásainak bemutatására. A téma gyakorlati vonatkozásainak feltárásához kérdőíves kutatást végeztem, amelyben az emberek különböző kereskedelmi bankokkal kapcsolatos bankolási szokásait elemeztem.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    A marketingkommunikációs eszközök szerepe a vendéglátásban a Felix Kitchen & Bar példáján keresztül
    Mádi, Fanni; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    Az éttermeknek meg kell szólítaniuk a célközönségüket, és meg kell mutatniuk, mi teszi őket egyedülállóvá és vonzóvá a versenytársaikhoz képest. A Felix Kitchen and Bar tökéletes példa arra, hogy bemutassa, hogyan lehet hatékonyan kommunikálni egy étterem által kínált gasztro élményt. Szakdolgozatom elméleti részében a felhasznált szakirodalmak segítségével mutatom be a marketing kialakulásának történetét, feladatát és részletesen a McCarthy-féle marketing-mix elemeit, majd ezen belül a marketingkommunikációs eszközöket, melyek fő támaszként kísérnek végig kutatásom során. Megvizsgálom a fogyasztói magatartás és kultúra alapjait, rejtelmeit. A fogyasztók döntéseit számos tényező befolyásolja, és fontos megérteni, hogy milyen tényezők vezetnek el egy adott vendéglátóhely kiválasztásához. Ezekre az információkra alapozva szemügyre veszem a magyarországi vendéglátás aktuális helyzetét és a hazánkra vonatkozó legfrissebb gasztronómiai trendeket. Végezetül a feltett kutatási kérdéseimre keresem a választ és levonom következtetéseimet, javaslataimat.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    A Nagyerdei Étterem forgalmának növelése marketing ötletek segítségével
    Molnár, Bence; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    A záródolgozatomban a Nagyerdei Étterem bevételének növelése érdekében marketing ötleteket javasoltam. A dolgozat témáját helyzetemzéssel kezdtem. Ez azért volt fontos, hogy meg tudjam határozni az ideális tevékenységeket. A helyzetelemzés után meghatároztam a célcsoportokat. Egyik ilyen marketingtevékenység a Facebook hirdetések kihasználása a 25-45 éves korsztályra. A másik a rádió által adott lehetőségek kihasználás. Az elvégzett elemzések alapján javaslatokat tettem az étterem felé.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    A socia media fontossága egy vállalkozás fellendítéséhez
    Lator, Bernadett; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    Záródolgozatom témája a social média platformok szerepe egy vállalkozás fellendítéséhez, ezen belül is a Facebook alkalmazásának a bemutatása és használata ahhoz, hogy előnyt kovácsoljunk a létezéséből és növelhessük a vállalkozás hatékonyságát is ennek segítségével. Gyakorlati időm végéhez közeledve, úgy érzem, hogy maximálisan választ kaptam a bevezetőben felmerülő kérdésekre. Örömmel foglalkoztam a témával, mert számomra ezek nagyon érdekesek. Rengeteg új információval gazdagodtam és nagyon élveztem a munkát. Mivel nagyon sok helyről gyűjtöttem az információkat és az egész téma rengeteg dolgot foglal magába, ezért bonyolult volt és akadt nehéz pillanatok is, de örömmel vettem az akadályt és a lehető legjobbat hoztam ki belőle. Továbbra is foglalkozni szeretnék a témával, mivel a jövőben, ebben a szakirányban szeretnék elhelyezkedni, és segíteni vállalkozásoknak a marketing által előnyökhöz juttatni, amiket máshol nem szerezhetnek meg. Úgy vélem sokat tanultam ez alatt a néhány hét alatt, többek között a vásárlókról, hogy nem minden vevő egyforma. A munkahelyi légkör számomra mindig barátságos volt, minden kihívást jól álltam, és a tanultakat felhasználva építgettem ki a Tüzép közösségi média szerepét. Úgy gondolom fel tudtam használni az eddig tanultakat, ennek köszönhetően sok kapcsolatra tettem szert, amik manapság rettentően fontosak. Úgy vélem az a tudás, amit az idő alatt átadtam a cég többi munkatársának hasznos lesz a további fejlődés érdekében, tettem néhány javaslatot is ami szintén a marketing tevékenységhez kapcsolódik: Az egyik ilyen a direkt marketing kiépítése, szerintem az akciók rengeteg új potenciális vásárlót becsábíthatnak az üzletbe. Szórólapok kihordásával olyan vásárlói közeget is találhatunk, akik eddig talán még nem is tudtak a cég működéséről. Záródolgozatomban sikerült bemutatnom még az új ötleteimet, amiket szeretnék a vállalkozás javulására alkalmazni, végezetül pedig hagytam egy tanácsot. Ez a javaslat az idő hiánya miatt még nem valósult meg, de reményeim szerint a közeljövőbe kivitelezhető lehetne ez a folyamat, ami nagy sikert hozhatna cég életében és egy új szintre lehetne emelni a vállalkozást.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    A sportmárka termékek sportolók általi reklámozásának hatásai a vásárlói döntéshozatalra
    Molnár, Anna Diána; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    Ha sportszerető emberek vagyunk, nap mint nap találkozhatunk olyan hírekkel, hogy egy márka szponzori megállapodást kötött egy sportolóval vagy egy sportklubbal. A sportoló vagy klub pénzbeli támogatást kap a szponzor vállalattól, cserébe hirdeti a termékeit offline és online platformokon. Ezekben az együttműküdésekben nagyon sok pénz forog kockán egy vállalatnak, így hát megvizsgáltam, milyen hatással van az emberek véleményére és döntéshozására az, amikor egy vállalat egy hivatásos sportolóval reklámozza a termékeit.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Az általános beszerzés bemutatása a Debreceni Egyetem Kancelláriáján keresztül
    Bulyáki, Máté Imre; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    Záródolgozatom fő témájaként az általános beszerzés bemutatását választottam, ugyanis szakmai gyakorlatomat a Debreceni Egyetem Kancelláriáján töltöttem az Általános Beszerzési Osztályon. Az általános beszerzés napjainkban egy nélkülözhetetlen folyamat a vállalatok életében, mely biztosítja a cégek versenyképességét, valamint fenntarthatóságát. Mint ahogy minden nagyvállalatnál, a Debreceni Egyetemnél sincs ez másként. Dolgozatomban szeretnék betekintést nyújtani eme komplex folyamat részleteibe, valamint, hogy hogyan is zajlik le ezen bonyolult procedúra a Kancellárián.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Az online értékesítés kialakulása, fejlődése
    Pálóczi, Henriett; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    A dolgozatban kifejtem az online kereskedelem kialakulását. Bemutatja hogy melyek azok a tényezők amelyek amelyek befolyásolják az e-kereskedelmet. Részletes leírásra kerül benn az online értékesítés előnyei, hátrányai, a marketing fontossága az értékesítésben, és más egyéb kapcsolódó témák. A fejezetekben bemutatásra kerül az adott téma, tényező és, hogy azok milyen hatással vannak az online kereskedelemre. A dolgozatban említésre kerül az online értékesítés kialakulása, fejlődése, hatásai és azok a tényezők amelyek az e-kereskedelemre vannak hatással.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Az OTP Bank marketingtevékenysége
    Kondor, Debóra; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    Dolgozatomban az OTP Bank marketingtevékenységét szeretném szemléltetni. Bemutatom, hogy egy ilyen nagy vállalat, milyen marketing- és kommunikációs eszközöket használ a nagy hírnév fenntartásához. Ismertetem, hogyan tart lépést a korszerű reklámokkal az online marketing formájában. Továbbá kitérek a legkedvezőbb hitelfélére a felsőoktatási hallgatók körében. Valamint bemutatom magát a bankot, ezen felül a különböző banki szolgáltatásokat és azok népszerűségét az ügyfelek körében.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    A belföldi és nemzetközi áruszállítás elemzése, jelentősége
    Volosinovszki, Martin; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    Manapság nagyon jelentős, nélkülözhetetlen a különböző szállítási módszerek használata. Gondoljunk bele, szinte bárhonnan tudunk bármit vásárolni az interneten, ami házhoz is jön, tehát nekünk szinte semmi dolgunk, és ez pedig a szállítmányozásnak, illetve annak megfelelő szervezésének köszönhető. Néhány országnak pedig szinte a megélhetést jelenti ez az iparág, ugyanis vannak olyan nemzetek, amelyeknek az áruszállítás a legfőbb pénzforrás, abból élnek, hogy más államoknak termelnek bizonyos cikkeket. Majdhogy minden cégnél megtalálható a szállítmányozás valamilyen formában, legyen az bármelyik országban. Véleményem szerint a szállítmányozás iparága egy nagyon sokoldalú és érdekes terület, sok oldalról meg lehet közelíteni, ezért választottam ezt a záródolgozatom témájaként. Az alábbiakban be szeretném mutatni és meg szeretném ismertetni a belföldi és nemzetközi szállítmányozást, annak elemzését, gazdaságát, szabályozásait, a jelenleg zajló háború hatását az iparágra, illetve az L&L Trans Kft-t.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    ELLÁTÁSI LÁNC MENEDZSMENT AZ ÉSZAK-ALFÖLD N.S. ENERGY KFT. PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
    Nagy, Dávid Zoltán; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    A vizsgált téma alapvető az értékesítési folyamatok működése során. Az ellátási lánc menedzsmentje az áruk és szolgáltatások áramlásának felügyelete a nyersanyagoktól a végtermékekig. Ez magában foglalja az összes olyan folyamatot, amely a termékeknek az ügyfelekhez való eljuttatásához kapcsolódik. Dolgozatomban vizsgálom a Hell energiaital ellátási lánc felépítését és bemutatom az ellátási lánc menedzsmentjét, kiemelten az Észak-Alföld N.S. Energy Kft.-re, mint franchise partner működésére.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Fuvarozás és szállítmányozás folyamatai a Baromfiudvar 2002 Kft.-nél
    Vizsnyai, Réka; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    Záródolgozatomat a Baromfiudvar 2002 Kft.-nél töltött szakmai gyakorlaton szerzett tapasztalataim alapján írtam meg. A cég Debrecenben, a Balmazújvárosi úton, a Nyugati ipari park területén helyezkedik el. Édesapám közel 20 éve dolgozik ott raktárvezetőként, így általa négy éven át nyaranta tudtam a raktárban dolgozni diákmunkán és nagyon megtetszett a cég légköre, a munkatársak hozzáértése, szaktudása. Igaz, akkor még csak a töredékét láttam a cég mindennapjainak, de azért választottam továbbtanulásként a kereskedelem és marketing szakon a logisztika szakirányt, hogy majd a szakmai gyakorlat alatt jobb rálátásom legyen az áruszállításra, és az egyéb logisztikai folyamatokra. A cég előhűtött, fagyasztott, valamint szárazáruk szállítását végzi Kelet-Magyarország területén. Számukra prioritást élveznek a vevők, minden munkatárs a maximális kiszolgálásukra törekszik.
  • Nincs kép
    TételEmbargó alatt
    Jabil gyártási stratégiája és versenyképessége a globális elektronikai gyártóiparban
    Bata, Gergő; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    A szakdolgozat célja a Jabil cég gyártási stratégiájának és versenyképességének elemzése a globális elektronikai gyártóipar kontextusában. A dolgozat első része bemutatja az iparági környezetet, a globális trendeket és a szerződéses elektronikai gyártók (EMS – Electronics Manufacturing Services) szerepét. Ebben a környezetben a Jabil, mint az egyik legnagyobb EMS szolgáltató, kiemelkedő szerepet tölt be, köszönhetően széles körű ügyfélportfóliójának, technológiai innovációinak és hatékony gyártási rendszerének. A dolgozat részletesen elemzi a Jabil gyártási stratégiáját, különös tekintettel a székesfehérvári gyárra, amely kulcsfontosságú szerepet tölt be a vállalat európai működésében. Az elemzés kiterjed a lean menedzsment alkalmazására, az automatizáció és digitalizáció fokozódó szerepére, valamint az ellátási lánc rugalmasságára és fenntarthatóságára. A kutatás során interjúk, belső dokumentumok és nyilvános pénzügyi adatok is feldolgozásra kerültek. A dolgozat megállapítja, hogy a Jabil versenyképessége több tényező kombinációjából adódik: a hatékonyságközpontú működésből, az ügyféligényekhez való gyors alkalmazkodóképességből, valamint az innovációs képességből. Kiemelt szerepet kapott a humánerőforrás fejlesztése és a folyamatos fejlesztési kultúra, amely lehetővé teszi a hosszú távú fenntartható működést. Összegzésként elmondható, hogy a Jabil székesfehérvári gyára példaértékűen illeszkedik a globális stratégiába, és hozzájárul a vállalat versenyképességének fenntartásához a gyorsan változó elektronikai iparban.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    A közúti fuvarozás szerepe a mai világban
    Varga, László; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    A dolgozatomban kifejtem, hogy miért hasznos a mai világban a közúti fuvarozás.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    LAKOSSÁGI INGATLAN HITELEZÉS
    Lakics, Dániel; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    Témámnak az ingatlan hitelezést választottam, ezért fontosnak tartom a téma minden lehetséges oldalról való megközelítését. A hitelezés alapjainak bemutatásával az olvasó megtudja milyen bankrendszer található hazánkban, illetve milyen hitel fajtákat kínálnak az ügyfelek részére a pénzintézetek. Manapság nagyon sokféle hitellehetőség áll az ügyfelek rendelkezésére, amik nagyrészét valamilyen módon az állam is támogat. Az új lakás vásárlás vagy építés rengeteg pénzt emésztenek fel, amit a legtöbb fiatal család nem tud azonnal saját forrásból finanszírozni. Ezeknek a családoknak segítenek az államilag támogatott hitelkonstrukciók. Azonban nem szabad elfelejtkezni azokról sem, akik nem tudják, vagy nem akarják kihasználni az államilag támogatott hiteleket. Számukra piaci hitelek állnak rendelkezésre pénzhiányuk kielégítésére. Dolgozatomban leírok minden olyan információt, amelyre szükség lehet egy esetleges hitel felvétele során.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Marketingkommunikáció a Nagyerdei Kultúrpark Állat- és Növénykertjében
    Nagy, Kata; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    A közösségi oldalak helyes használata. Milyen lépésekkel lehet a célközönséget megfogni. Egyes taktikák bevetése. Internetes platformok összehasonlítása a versenytársakéval. Általános és marketingkommunikáció fogalma és folyamata. A 4P, 4C és 7P modell elemei.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    A marso kft. marketingtevékenysége
    Tudlik, Enikő; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    A szakmai gyakorlatomat a MARSO Holding Vagyonkezelő Korlátolt Felelősségű Társaságnál töltöttem, mint marketing gyakornok. Első sorban megismerkedtem a céggel, a cégnek a működésével és természetesen a cégnek a marketing osztályával. Záró dolgozatomban szeretném ismertetni a MARSO-nál töltött időmet és az ott szerzett tapasztalataimat, mivel aktívan részt vettem a cég marketingtevékenységeiben. A tizennégyhetes szakmai gyakorlatom alatt, sikerült a tanulmányaim alatt szerzett elméleti tudást gyakorlatban is alkalmazni. A záró dolgozatom témájának a cég marketing tevékenységét választottam, mert bár ismerjük a mondást, hogy „Jó bornak nem kell cégér”, mégis azt gondolom, hogy a mai világban sikeres marketing tevékenységgel növelni lehet az adott cég forgalmát. A 21. században elengedhetetlen, hogy egy cég ne rendelkezzen weboldallal, social média platformokkal és reklámhirdetésekkel, hiszen rengetegen vannak a piacon, így egyre nehezebb az ügyfelek elérése. Ahhoz, hogy a cég fenn tudja tartani érdekeltségét és bővíteni tudja ügyfélkörét, valamint versenyképes tudjon maradni versenytársaival szemben fontos, hogy nagy hangsúlyt fektessen a marketing tevékenységére.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Az Oláh Gumiszerviz Kft. környezetirányítási rendszerének bevezetése
    Szabó, Helga; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    A dolgozat az Oláh Gumiszerviz Kft. környezetirányítási rendszer bevezetéséről szól. Az ISO 14001 melett írok az ISO 9001-ről is. A dolgozatban az ISO 14001 főbb szakaszait keresem. Mit kell tennie a vállalkozásnak, hogy sikerüljön megszerezni a tanusítványt? Erre a kérdésre keresem a választ.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    AZ OLÁH GUMISZERVIZ KFT. KÖRNYEZETIRÁNYÍTÁSI RENDSZERÉNEK BEVEZETÉSE
    Szabó, Helga; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    A dolgozatom az Oláh Gumiszerviz Kft. környezetirányítási rendszer bevezetéséről szól. Az ISO 14001 melett írok az ISO 9001-ről is. A dolgozatban az ISO 14001 főbb szakaszait keresem. Mit kell tennie a vállalkozásnak, hogy sikerüljön megszerezni a tanusítványt? Erre a kérdésre keresem a választ.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Online kereskedelem
    Molnár, Brigitta; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    Záródolgozatomb célja az volt, hogy mint magát, az online kereskedelmet megismerjem, azon különböző részeiről ismeretet szerezzek. Mivel egy hatalmas szakterületről beszélünk, így szó esik az online kereskedelem kialakulásáról, részeiről, típusairól, marketing lehetőségekről. Fontos ezeket ismernünk, hiszen az online vásárlás egyre népszerűbb és elengedhetettlen egy vállalkozás életében, hogy online platformokon is megjelenjen. Záródologzatomban nyilvánvalóvá válik az, hogy az online kereskedelem többről szó, mint webáruházat létrehozni. Rengeteg lehetőséget rejt és egy egész öküszisztéma szükséges ahhoz, hogy ne vesszünk el az online világban. Megismerjük, hogy milyen rendszerek és hirdetési, marketing formák állnak rendelkezésünkre online formában.
  • Betöltés ...
    Bélyegkép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Online Kereskedelem bemutatása a Frektan Kft.-nél
    Lakatos, Milán; Balogh-Kardos, Valentina; DE--Gazdaságtudományi Kar
    A záródolgozatom az online kereskedelemről fog szólni amit a Frektan Kft. példáján mutatok be. Az elején néhány szót ejtek az online kereskedelem kialakulásáról. Hazánkban bemutatom az online kereskedelem alakulását. Bemutatom egy online webáruház működésést.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Kapcsolat
  • Súgó