Repozitórium logó
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
Repozitórium logó
  • Kategóriák és gyűjtemények
  • Böngészés
  • English
  • Magyar
  • Bejelentkezés
    Kérjük bejelentkezéshez használja az egyetemi hálózati azonosítóját és jelszavát (eduID)!
  • Digitális könyvtár
  • Hallgatói dolgozatok
  • PhD dolgozatok
  • Publikációk
  1. Főoldal
  2. Böngészés szerző szerint

Szerző szerinti böngészés "Dan, Beáta Andrea"

Megjelenítve 1 - 13 (Összesen 13)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    A szenzorális színház szerepe a speciális nevelési területek színterén: egy szisztematikus szakirodalom-elemzés eredményei
    (2024) Dan, Beáta Andrea; Puscas, Carla; Demány-Gavallér, Csenge; Wagner, Andrea; Oláh, Andrea; Árkosi, Julianna
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    A szenzorális színház szerepe a speciális nevelési területek színterén: egy szisztematikus szakirodalom-elemzés eredményei
    (2024) Dan, Beáta Andrea; Puscas, Carla; Demény-Gavallér, Csenge; Wagner, Andrea; Oláh, Andrea; Árkosi, Julianna
  • Nincs kép
    TételKorlátozottan hozzáférhető
    Az autizmus spektrum zavarral élő tanulók oktatásának kihívásai és lehetőségei a Debreceni Kinizsi Pál Általános Iskolában
    Piros, Zoltán; Dan, Beáta Andrea; DE--Bölcsészettudományi Kar
    Dolgozatom célja az autizmus spektrum zavarral (ASD) élő tanulók oktatásával kapcsolatos pedagógiai kihívások és lehetőségek feltárása, különös tekintettel a pedagógusok és tanárszakos hallgatók felkészültségére, módszertani eszköztárára és támogatási szükségleteire. Kutatásom középpontjában három fő kérdés áll: a pedagógusok és végzős hallgatók felkészültségének mértéke; a hatékonynak bizonyuló pedagógiai stratégiák alkalmazhatósága; valamint a szükséges támogatási formák az ASD-s tanulók oktatásának hatékonyabbá tételéhez. Az empirikus vizsgálatot kérdőíves módszerrel végeztem a Debreceni Kinizsi Pál Általános Iskola pedagógusai és végzős hallgatói körében. Eredményeim azt mutatják, hogy bár az elméleti ismeretek alapvetően rendelkezésre állnak, a gyakorlati alkalmazás, valamint az autizmus-specifikus módszerek – különösen a strukturáltság és vizualitás – integrálása még kihívást jelent. Kiemelt szerepet kap a továbbképzések, szupervíziók és szakmaközi együttműködések erősítése, valamint a pedagógusok érzelmi és viselkedési támogatási kompetenciáinak fejlesztése. A kutatás rávilágít arra is, hogy az autista tanulók sikeres integrációja nemcsak a pedagógusok felkészültségén múlik, hanem az iskolai közösség szemléletmódján és együttműködésén is. A dolgozat eredményei hozzájárulhatnak a pedagógusképzés és továbbképzési rendszer fejlesztéséhez, elősegítve a befogadó és eredményes oktatási gyakorlatok elterjedését.
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    Digital technologies and change in education: The arena framework
    (2021) Dan, Beáta Andrea
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania
    (2023) Dan, Beáta Andrea; Kovács, Karolina Eszter; Bacskai, Katinka; Ceglédi, Tímea; Pusztai, Gabriella
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review
    (2022) Kovács, Karolina Eszter; Dan, Beáta Andrea; Hrabéczy, Anett; Bacskai, Katinka; Pusztai, Gabriella
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    Narrowing the inclusion gap: teachers and parents around SEN students
    (2024) Dan, Beáta Andrea; Szűcs, Tímea; Sávai-Átyin, Regina; Hrabéczy, Anett; Kovács, Karolina Eszter; Ridzig, Gabriella; Kis, Dávid; Bacskai, Katinka; Pusztai, Gabriella
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    Oktatáspolitikai alternatívák és globális trendek az oktatásban
    (2021) Dan, Beáta Andrea
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    Positive or Negative and General or Differentiated Effect? Correlation between Parental Involvement and Student Achievement
    (2024) Bacskai, Katinka; Alter, Emese; Dan, Beáta Andrea; Vályogos, Krisztina; Pusztai, Gabriella
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben
    (2023) Bacskai, Katinka; Dan, Beáta Andrea; Szűcs, Tímea; Sávai-Átyin, Regina; Hrabéczy, Anett; Kovács, Karolina Eszter; Ridzig, Gabriella; Kiss, Dávid Mihály; Pusztai, Gabriella
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    Progress and dropout risk in higher education
    (2021) Dan, Beáta Andrea
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students
    (2022) Kovács, Karolina Eszter; Kovács, Klára; Szabó, Fruzsina; Dan, Beáta Andrea; Szakál, Zsolt; Moravecz, Marianna; Szabó, Dániel; Olajos, Tímea; Csukonyi, Csilla; Papp, Dávid; Őrsi, Balázs; Pusztai, Gabriella
  • Nincs kép
    TételSzabadon hozzáférhető
    The Importance of Student-Teacher Relationship in Romanian SEN Schools Among Hungarian Minorities
    (2023) Dan, Beáta Andrea
  • DSpace software copyright © 2002-2025
  • LYRASIS
  • DEENK
  • Süti beállítások
  • Adatvédelmi irányelvek
  • Felhasználói szerződés
  • Kapcsolat
  • Súgó