Hallgatói dolgozatok (Pszichológiai Intézet)
Állandó link (URI) ehhez a gyűjteményhez
A Pszichológiai Intézet hallgatói dolgozatainak gyűjteménye.
Böngészés
Hallgatói dolgozatok (Pszichológiai Intézet) Tárgyszó szerinti böngészés "ad-force"
Megjelenítve 1 - 1 (Összesen 1)
Találat egy oldalon
Rendezési lehetőségek
Tétel Korlátozottan hozzáférhető Ad-Force reklámok megítélése és személyi jellemzők közötti kapcsolatZolnai, Bence Vajk; Balázs, Katalin; DE--Bölcsészettudományi KarA tanulmány a meggyőzés tudatossága, a személyiségjegyek, a materialista értékek, a reklámokkal szembeni szkepticizmus és a hirdetési hatékonyság közötti kölcsönhatás feltárására összpontosít. Célja a reklámok hatékonysága mögött meghúzódó mechanizmusok megvizsgálása. A vizsgálat összehasonlítja, hogy az emberek hogyan ítélik meg az Ad-Force és A.I.D.A. hatásmechanizmusú reklámokat. Jelen kutatás meg kívánja vizsgálni a kapcsolatot a materialisztikus attitűd és a reklámokkal szembeni szkepticizmus között, melyről egymásnak ellentmondó adatok születtek a szakirodalomban. Ebben a dolgozatban megvizsgáljuk a meggyőzési tudatosság és a reklámokkal szembeni szkepticizmus közötti kapcsolatot, különös tekintettel a hírességeket tartalmazó és hírességeket nem tartalmazó reklámokra. A vizsgálatot kérdőívek segítségével vittük véghez, valamint négy reklámpárt mutattunk be 117 vizsgálati személynek, majd a véleményüket kérdeztük róluk.